Start

Nej jag har inte varit med på ganska många av dom här lektionerna, men det har funnits anledningar till det :) = Privat! Sorry.... ;P ^^
Men det är ju klart att bloggen kommer i gång när jag är tillbaka :) (höhö bra självförtoende där, not.)
Men just nu så sitter jag inte i nån himla bibliotek och skriver, jag är hemma och är med Emma.
Vi har slutat för dangen, för länge sen, men det känndes som att jag var tvungen att skriva något, efter som det
inte blev nått idag. Som jag nämde, några strejkade, en del ville gå hem, en del blev så trötta så dom ville göra nått annat. Men men... man får klara sig ändå ;pPpP. tu att dom har mig ;D ! :) <33
//Simona                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0